Pro Cee'd Premium som forlænget kontor/skrivebord

Erfaring med Kia til erhvervsbrug. Pladsforhold, arbejdsindretning, service.

Pro Cee'd Premium som forlænget kontor/skrivebord

Indlægaf [Prosit] skrevet Tors 13 Jun, 2013 22:04

Er i øjeblikket ved at få bygget min nye Premium om til erhverv. Der gik 2 mdr. fra jeg så på den første gang til jeg bestemte mig. Har altid haft gulplade firmabil og egen privatbil. Med tiden har mine interesser ændret sig så det er blevet nødvendigt med en "koreansk papegøje". Valget faldt på pro Cee'd Premium, der med sin comfort og køreegenskaber giver daglig glæde, da jeg i løbet af en arbejdsuge bruger mange timer bag rattet.
Made in Korea
Perfected in my garage!
[Prosit]

Geografisk sted: Sjælland
Bilmærke og model: Pro ceed Premium
Facebook profil: Allan Mouritsen
Postnummer: 2670

Re: Pro Cee'd Premium som forlænget kontor/skrivebord

Indlægaf [Prosit] skrevet Tors 25 Jul, 2013 14:17

Ja så fik vi endelig vores Pro_ceed Premium Van. Den første i DK!
Forventningen var stor, da vi som aftalt mødte op hos forhandleren, som straks kunne fortælle, at den ikke var færdigklargjort.... SUK!
Den gode mand, der skulle lægge sidste finis på bilen, havde fået fingeren i klemme i døren og måtte på skadestuen.
Men..... Hvis vi kunne godkende bilen som den var, kunne vi få den overdraget den med de samme.
Vi valgte at modtage bilen, men ville godt lige gå den igennem.
den første fejl var der´ hvor "Den god mand" havde haft sin finger i klemme. Her var en bule ud i dørens kant og en bule ind i sprossens kan. Begge passede fint med en finger!
Vi aftalte udbedring ugen efter, mod fri bil i reparationstiden, og hvis vi fandt andet over weekenden ville det blive rettet samtidig.
Nu havde vi endelig god tid til fejlfinding. Men jeg må sige, at det var ikke de fejl jeg havde ventet,
1) Motorhjelmen sad skævt.
2) Kofanger og sideskærme manglede tilpasning. havde 5 mm. fremspring og der var ikke plan i overgangen mellem skærm og fanger.
2) Under højre baglygte: 3 hakker i lakken. Så men de var der.
4) Og ikke mindst! Buret i kabinen ind til bagagerum. Her er 2 bøjler, hvor der i hver sidder en laserskåret plade. disse var monteret forskelligt trods det, at de er helt ens!

Nu er vi næsten nået til sidst på ugen og jeg venter med spænding på et opkald fra sælger, der fortæller at min Prosit er klar!

God sommer til Alle også Kia
Prosit
Made in Korea
Perfected in my garage!
[Prosit]

Geografisk sted: Sjælland
Bilmærke og model: Pro ceed Premium
Facebook profil: Allan Mouritsen
Postnummer: 2670

Tilbage til Kia Erhverv