overdragelse/afvikling af kiaklub.dk

Generel information om kia klub.dk. Læs her før du begynder at lave dine egne indlæg.
SysAdmin
Postnummer: 2300

Re: overdragelse/afvikling af kiaklub.dk

Indlæg af SysAdmin »

Wee skrev: fre 31. jul 2020 21:20
Arkanis skrev: tors 30. jul 2020 23:37 Jeg har intet hørt til mit tilbud så formoder der er styr på en overtagelse?
Ellers står mit tilbud selvfølgelig stadig ved magt.
Det har jeg/vi i baghovedet :)

Der har været lidt stille fra min side grundet ferie samt arbejde.
Hej :)
Jeg er desværre lidt ophængt for tiden grundet en konference, jeg er med til at arrangere. Så snart det er overstået så hiver jeg lige fat i dem, der har vist interesse og så kan vi prøve at se på hvordan vi får overdraget det tekniske :-)

/Jesper
--
Jesper :mrgreen:

Jeg er ham, der driver maskineriet bag kiaklub.dk. Det er mig, der står for den tekniske del af, at holde serverne i live og systemerne kørende.
SysAdmin
Postnummer: 2300

Re: overdragelse/afvikling af kiaklub.dk

Indlæg af SysAdmin »

Hej alle
Arkanis skrev: tors 30. jul 2020 23:37 Jeg har intet hørt til mit tilbud så formoder der er styr på en overtagelse?
Ellers står mit tilbud selvfølgelig stadig ved magt.
Igen forsvandt jeg ned i det sorte hul, der hedder "livet" - kombineret med lidt ekstra travlt både på privatfronten og på arbejdet.
Nu er jeg lige oppe over overfladen igen og jeg vil super gerne hjælpe til, hvis nogen gerne vil tilbyde at overtage sitet her.

Lad os få genoplivet snakken her, og se om ikke vi kan finde nogen, der har lyst til at drive sitet videre / udvikle på det

Godt nytår!

/Jesper
--
Jesper :mrgreen:

Jeg er ham, der driver maskineriet bag kiaklub.dk. Det er mig, der står for den tekniske del af, at holde serverne i live og systemerne kørende.
Besvar