Glædelig jul og godt nytår fra kiaklub.dk

Generel information om kia klub.dk. Læs her før du begynder at lave dine egne indlæg.
Besvar
Brugeravatar
kiaklub
Site Admin
Bilmærke og model: Kia Cee'd SW 1.6 Crdi Stationcar Aut. 6
Facebook profil: https://www.facebook.com/kiaklubdk/
Postnummer: 2300
Geografisk sted: Ørestad, København
Kontakt:

Glædelig jul og godt nytår fra kiaklub.dk

Indlæg af kiaklub » man 25. dec 2006 10:52

Hej alle medlemmer,

Jeg håber, at I alle har fået, hvad I ønskede jer.

Jeg startede kiaklub.dk efter at have bestilt en Kia Carnival Camper, da jeg ikke syntes at der var så meget information på nettet om de europæiske og især danske varianter af Kia modellerne.

Jeg har ikke været medlem af nogen bilklubber før, har ikke specielt stor viden om biler og kun en smule erfaring med opbygning af hjemmesider, så det har været en meget lærerig proces for mig at starte kiaklub.dk op.

Personligt var mit ønske med kiaklub.dk fra starten, at vi inden nytår havde 25 medlemmer og mindst 100 indlæg. Begge dele var nået i god tid inden jul, så det ønske må siges at være i opfyldelse.

Til næste år håber jeg, at mange flere af de gæster, der kommer forbi hver dag, registrerer sig og at flere medlemmer begynder at skrive indlæg. Jeg tror, at forum'et først bliver rigtigt "selvkørende", når vi når op over 100 medlemmer, der har prøvet at lave et indlæg, og det tror jeg på, at vi kan nå i løbet af næste år.

Jeg kan se, at vi får en hel del hits fra søgemaskinerne på den kommende Kia cee'd, så der er al mulig grund til at forvente en stor succes med denne model, og at den vil hjælpe med at tiltrække nye medlemmer.

Jeg går og pusler med flere tiltag, der skal gøre det mere indbydende at fortælle om ens egen bil. Indtil da vil jeg opfordre jer til at udfylde jeres profil med jeres hjemby og hvis I har en hjemmeside. For dem, der stadig ikke har lavet et indlæg under "Mig og min bil", så lyder opfordringen: "kom ud af starthullerne". Det er interessant at vide lidt om, hvad der er mest interessant for jer at høre nærmere om.

Til sidst et stort tak, til alle medlemmer, især de af jer, der har skrevet mindst ét indlæg. Også en stor tak til Kia Motors, især Tom og Frans, der har været flinke til at besvare mine spørgsmål og fremsendt information til medlemmerne.

Med venlig hilsen
Søren Hansen
kiaklub.dk

Besvar