T.A. Auto i møldrup

Her er der plads til at stille spørgsmål eller fortælle om dine egne erfaringer med bildele, der forbedrer bilens performance eller udseende. Hvis dit indlæg er "kildent" mht lovgivning eller garanti, så send det som en privat besked til kiaklub, så skriver jeg det ind uden kildeangivelse.

T.A. Auto i møldrup

Indlægaf mvindbjerg skrevet Tirs 14 Feb, 2012 08:51

Er der nogen der kender denne bil forhandler og ved om han er ok. Han skriver på hjemmeside at han har speciale i Kia, men har lige talt med Kiamotors og de kender ham slet ikke.
mvindbjerg

Bilmærke og model: kører i Toyota Aygo. Men snart Kia rio 1,2 Active
Postnummer: 9000

Re: T.A. Auto i møldrup

Indlægaf Keeperen skrevet Ons 29 Feb, 2012 08:35

Hej,

Eneste jeg har hørt er at de er billige. Unavngiven Kia forhandler i Nørresundby lidt nord for Aalborg skulle have 8000 kr for et tandremskifte, mens TA Auto for samme opgave skal have 4500 kr for den gl. model og 4800 kr for den nye model.

Men vil også meget gerne høre om andres erfaringer.

Mvh

Keeperen
Keeperen

Bilmærke og model: Kia Carnival 2,9 CRDi VGT EX (2007)
Postnummer: 9230

Indlægaf Prunsen skrevet Tirs 03 Apr, 2012 13:04

Skriv: " MØLDRUP " i søgefelt og der kommer en masse frem om TA

Har selv kun gode erfaringer med både service og rep af skade, udført hos Tommi & co på min Magentis.
Fair priser, og tiderne overholdes :D

PS: KiaMotors siger selvfølgelig at "de ikke kender ham" når han ikke er aut. forhandler, men forhandlerens enorme Kia-knowhow til service nyder vi andre jo bare godt af :lol:
Prunsen

Bilmærke og model: Kia Magentis 2,5 aut. V6 EX
Postnummer: 0

Indlægaf kuni65 skrevet Tirs 05 Feb, 2013 09:45

vi har fået lavet min Touareg 5.0 og også mors kia og vi har bestemt været rigtig godt tilfredse Tommy ringede inden og fortalte hvad der var galt og hvad det ville koste så jeg kan varmt anbefale TA.Auto
kuni65

Bilmærke og model: Kia sephia
Postnummer: 9620

Tilbage til Dæk, tuning og styling