Sælges:Tuningschip til Commonrail dieselmotor

Her er der plads til at stille spørgsmål eller fortælle om dine egne erfaringer med bildele, der forbedrer bilens performance eller udseende. Hvis dit indlæg er "kildent" mht lovgivning eller garanti, så send det som en privat besked til kiaklub, så skriver jeg det ind uden kildeangivelse.

Sælges:Tuningschip til Commonrail dieselmotor

Indlægaf happysale skrevet Søn 06 Mar, 2016 14:38

Da jeg er på vej til at sælge min Kia pro ceed inde for et par mdr sælger jeg min Tuningschip box til billig penge.
Passer til forskellige Commonrail dieselmotorer.
Kommer komplet med stik/kabler lige til at sætte på bilen.
Man kan få forskellige stik der passer på feks motore. Det stik/kabel jeg har på min passer bla direkte på kia ceed/Pro ceed - picanto osv
Boksen kan indstilles fra 0-100 % jeg har kørt med ca 70% så for du god ydelse og bilen er stadig lige så økonomisk eller bedre ind standart. Det har på min pro ceed givet ca 160 hk og 339 Nm (Se rullefelt test billede)
Det tager 1 min at montere Chipboksen så er man klar til at kører.

Chippen hæver trykket på pumpen, så bilens forbrænding optimeres. Turbotrykket hæves også pga. af det højere brændstoftryk. Effekten er mærkbar fra 1800 o/min. og op til 4500 o/min.Men især fra 2500 o/min og op er der en stor mærkbar effekt.

Fast pris 650 kr
Vedhæftede filer
3.jpg
2.jpg
1.jpg
Brugeravatar
happysale

Bilmærke og model: Kia Pro ceed 128 sport
Bilgalleri-profil: http://www.bilgalleri.dk/galleri/243961 ... _128_sport
Postnummer: 0

Tilbage til Dæk, tuning og styling