Penibel situation!

Til sniksnak, vitser eller andet, der ikke tilnærmelsesvis kan placeres i een af de andre fora
Besvar
rugfus
Bilmærke og model: Kia Rio 2012
Postnummer: 2800

Penibel situation!

Indlæg af rugfus » lør 7. apr 2012 18:29

Jeg står i den triste situation at mine økonomiske forhold siden jeg blev kreditgodkendt har ændret sig markant. Sagen er den at jeg i starten af året indgik aftale om køb af en bil (en Rio) som så skulle blive leveret i denne måned - jeg har endnu ikke fået den eller betalt depositum - bilen er heller ikke indregistreret, men dog bestilt, bygget og på vej til landet. I den anledning blev jeg kreditgodkendt hos forhandlerens finansieringsselskab, men siden da har min økonomiske situation ændret sig grundet noget skatterod, hvilket betyder at jeg har markant mindre til rådighed end jeg antog.

Mit spørgsmål er så - kan jeg komme ud af bilhandelen på nogen lovlig måde? Jeg opfylder formentlig ikke længere betingelserne for at få et lån, så spørgsmålet er om jeg bare skal fortælle forhandleren om situationen og håbe på forståelse, eller hvad? Omvendt er jeg nervøs for at spørge direkte og stå i en situation hvor jeg ikke er lånegodkendt men alligevel skal købe bilen.

rugfus
Bilmærke og model: Kia Rio 2012
Postnummer: 2800

Re: Penibel situation!

Indlæg af rugfus » lør 7. apr 2012 18:29

Hov, den skulle have været i et andet forum :)

Besvar