Meriva/Colt-ejer lurer med

Her må du meget gerne lave en præsentation af dig selv. Hvilken bil kører du i, hvilken bil drømmer du om osv. Du kan også her holde os opdateret om din bils historie med oplevelser, problemer, værkstedsbesøg og styling/tuning.
Besvar
vognmanden
Bilmærke og model: Opel Meriva
Postnummer: 8270
Geografisk sted: Højbjerg
Kontakt:

Meriva/Colt-ejer lurer med

Indlæg af vognmanden » man 5. nov 2018 00:50

Er ny på boardet, så vil lige introducere mit køretøj. Jeg er den ikke særligt stolte ejer af en cirka 10 år gammel Opel Meriva. Er lidt træt af at være på fornavn med supporten i Dansk Autohjælp, så lurer på, hvad den næste bil skal være. Jeg har ingen fine fornemmelser eller præferencer, men vil bare gerne have en driftsikker vogn. Derfor overvejer jeg, om den næste skal være min første helt nye bil - måske leaset? Jeg lurer med på boardet for at blive lidt klogere.

Konebilen er en ditto 10 år gammel Mitsubishi Colt. Vi er altså bare ikke godt kørende :-)
Vh Jakob
Billige rejser på RejseSpion.dk

Brugeravatar
Kia T2
Bilmærke og model: Kia Sportage 1,7 CRDI Advance Edition 2017
Postnummer: 9800

Re: Meriva/Colt-ejer lurer med

Indlæg af Kia T2 » man 5. nov 2018 13:24

Hejsa
Velkommen her på Kiaklub
Jeg kan kun anbefale en Kia og hvilken model du skal vælge vil jeg lade dig om at finde ud af. Jeg har haft 3 Kia biler og har en Kia Cerato (en udgåede model) fra 2005 og har ikke haft nogen problemer den og der er ingen rust i den og min kone køre i den hver dag, og jeg har en Kia Sportage fra 2017 som jeg kun kan anbefale køre virkelig godt og så er der jo lige 7 års garanti på den og det er der ingen andre bilmærker som kan matche... så prøv at køre en lille tur forbi din nærmeste Kia forhandler og se om det er noget for dig. :)
vognmanden skrev:
man 5. nov 2018 00:50
Er ny på boardet, så vil lige introducere mit køretøj. Jeg er den ikke særligt stolte ejer af en cirka 10 år gammel Opel Meriva. Er lidt træt af at være på fornavn med supporten i Dansk Autohjælp, så lurer på, hvad den næste bil skal være. Jeg har ingen fine fornemmelser eller præferencer, men vil bare gerne have en driftsikker vogn. Derfor overvejer jeg, om den næste skal være min første helt nye bil - måske leaset? Jeg lurer med på boardet for at blive lidt klogere.

Konebilen er en ditto 10 år gammel Mitsubishi Colt. Vi er altså bare ikke godt kørende :-)
Mine biler:
Kia Sportage 1,7 CRDI Advance Edition 2017
Kia Cerato 1,6 LX 5D 2005
Tidligere biler:
Kia Sephia 1,5 GTX 1998
Renault Scenic 1,5 DCI 2011

vognmanden
Kontakt:

Indlæg af vognmanden » man 5. nov 2018 21:47

Tak Kia T2

Det vil jeg gøre. Garantien er helt klar også noget der trækker i den retning.

Vh
Jakob
Vh Jakob

Brugeravatar
cbo
Bilmærke og model: Kia Optima SW PHEV 2018
Postnummer: 5240

Indlæg af cbo » tirs 6. nov 2018 19:35

vognmanden skrev:
man 5. nov 2018 00:50

Min tidligere Kia Ceed er den bedste og mest driftssikre bil jeg har haft. Og de ting, der har været - særligt begyndende rust i baggklap og A-søjle - blev fikset på garantien. Jeg valgte Kia igen, denne gang en Optima SW PHEV som jeg også er ret begejstret for.
cbo
---------------------------------------------
2018 - ?: Kia Optima SW PHEV årg. 2018 (Aluminium Silver)
2010-2018: Kia Ceed SW 1,6 CRDI Exclusive årg. 2010 (Piston Grey)

vognmanden
Kontakt:

Indlæg af vognmanden » ons 7. nov 2018 22:06

Tak cbo - lader til at brugerne her har været ret godt tilfredse med deres Kia-køb.
Vh Jakob

Besvar