Slettet

Her må du meget gerne lave en præsentation af dig selv. Hvilken bil kører du i, hvilken bil drømmer du om osv. Du kan også her holde os opdateret om din bils historie med oplevelser, problemer, værkstedsbesøg og styling/tuning.
Besvar
Toiletbørste
Postnummer: 4700

Slettet

Indlæg af Toiletbørste » søn 11. aug 2019 16:43

Slettet
Senest rettet af Toiletbørste man 12. aug 2019 22:02, rettet i alt 1 gang.

Brugeravatar
KRH[DK]
Bilmærke og model: Kia Ceed SW 1.4 T-GDI GT-line 2019
Postnummer: 6070
Geografisk sted: Sydjylland

Re: Forhandler har solgt os forkert bil?

Indlæg af KRH[DK] » søn 11. aug 2019 17:40

Det lyder meget underligt at de skulle sælge jer den forkerte bil.

Jeg lagde mærke til, da jeg kiggede efter en Ceed SW Gt-line på bilbasen, at et par forhandlere, havde lagt samme billeder op på 2 forskellige annoncer (den ene havde smart key og den anden havde ikke, hvor begge havde billeder af den uden smart key)

Men hvis den har været brugt som Demo bil - så er de i de fleste tilfælde leaset som demobil af forhandleren, derved skal de vist nok afmelde pladerne og sætte nye på når den skal sælges til en kunde. (det var i hvert fald tilfældet med vores!)
Spørgsmålet er om de har omregistreret den fra demoleasingen til egen brug i firmaet i stedet (hvis dette er tilfældet med demoleasing)

ang. kilometertallet, ville jeg ikke gå super meget op i det, når det "kun" er 800 km mere. Havde det nu været 1500+ km mere ville jeg nok undre mig en del.

Det er oftest nemmere at kontakte forhandleren direkte, uden om formularer fra f.eks. bilbasen bl.a. (synes jeg i hvert fald)
Kia Ceed SW 1,4 T-GDI DCT GT-Line '19 Billede

Besvar