Nu skal det altså være :D

Her må du meget gerne lave en præsentation af dig selv. Hvilken bil kører du i, hvilken bil drømmer du om osv. Du kan også her holde os opdateret om din bils historie med oplevelser, problemer, værkstedsbesøg og styling/tuning.
Besvar
zanoro
Bilmærke og model: Kia Rio Advance 1.0 TGDI 2017
Postnummer: 2017

Nu skal det altså være :D

Indlæg af zanoro » man 21. aug 2017 14:25

Jeg er ny herinde :D for jeg ville da lige være med i klubben, når jeg om 11 dage skifter en Mitsubitshi Carisma fra 1998 (4 -5 brugte bil i min tid, husker det snart ikke) ud med min første nye bil, altså helt nye, nemlig en Kia Rio Advance 1.0 TGDI fra 2017, familien og jeg testede en Picanto (også ny) men ungernes ben kunne ikke være bag ved og som "voksen" kunne min bagdel ikke være ret længe af gangen på forsædet uden at jeg følte mig klemt, derfor faldet valget på en Rio i stedet for, denne leveres med træk og komplet pioneer anlæg naturligvis :D (også bassen, musikken skal have fylde, og kunne spille højt når man er alene i bilen).

De gamle har i over 14 år kørt Picanto og Carens, men som ung var jeg "utro med andre bilmærker", jeg har dog fundet min plads med denne B klasse bil, som jeg gælder mig meget til at komme ud og rulle i.

Den første opgave bliver at skifte antenne på bilen, så der kommer en shark fin på i stedet for det lange rør, så den kan komme i bilvasken... :D

Besvar