Ny bruger, C'eed SW

Her må du meget gerne lave en præsentation af dig selv. Hvilken bil kører du i, hvilken bil drømmer du om osv. Du kan også her holde os opdateret om din bils historie med oplevelser, problemer, værkstedsbesøg og styling/tuning.
Besvar
Fer
Bilmærke og model: Kia Céed 1,6 CRDI Premium
Postnummer: 4684

Ny bruger, C'eed SW

Indlæg af Fer » tirs 24. jul 2012 16:19

Hej Alle

Jeg får en af dagene leveret en 2012 (16/3-12 første ind reg.) Kia C'eed 1,6 CDRI 115 Premium. Den er koksgrå og har kørt 5500km. Bilen er faktisk til konen.

Forhandleren sagde det var en speciel udgave af premium modellen, hvilket han kan have ret i. Ihvertfald er der dobbelt zone klima anlæg, baksensor og 16" alufælge. Pudsigt nok er der ikke bluetooth i radioen.

At tilmelde mig dette forum var meget naturligt, har været medlem af mange forums de sidste 10 år. Man kan få en masse viden og bidrage lige så.

Vejen til en Kia C'eed kommer sig af et bekendt skab med en Ford Focus, der det sidste ½ år har kostet os omkring 35.000kr i reperationer. (utæt dyse, Knastkæde og tandrem, ja lortet har begge dele.ESP blok, 2 forhjulslejer, forrude) Dertil kommer der andre små skavanker der enten ikke er blevet lavet eller selv lige har kunne fikse. Så nu vil jeg nyde godt af garantien de næste 5-6 år... :)

Jeg vender tilbage med billeder når den er kommet hjem :)

Besvar