Kia bestilt, nu venter vi:)

Her må du meget gerne lave en præsentation af dig selv. Hvilken bil kører du i, hvilken bil drømmer du om osv. Du kan også her holde os opdateret om din bils historie med oplevelser, problemer, værkstedsbesøg og styling/tuning.
Besvar
Thomzendk
Bilmærke og model: Kia Picanto 1,0
Postnummer: 9900

Kia bestilt, nu venter vi:)

Indlæg af Thomzendk » tors 23. maj 2013 23:07

Hejsa alle!

Vi bestilte vores Kia Picanto, motion plus i dag, så nu venter vi på det bliver den 20/6, hvor leveringen burde være lige omkring... :)

Håber ski vi bliver glade for den, men mon ikke, prøveturen samt hvad man ellers kan læse her på forummet/andre steder på nettet, så er det ikke et helt tosset valg:)

-nu har jeg så bare et spørgsmål, jeg har valgt der skal træk på bilen (koster 5995 at få monteret)
Jeg vil også gerne have den undervognsbehandlet (koster cirka 3500 ved Forhandleren), og tænker i at få et sæt vinterhjul med (enten skifte så sommerdækkene ryger på alu, eller blot et ekstra sæt stål med vinter)...
Men skal give små 5000kr for vinterhjul på stål, eller med alu der passer til sommerdækkene der sidder på, og vinterdæk der passer til de stålfælge der sidder på cirka 6000kr, kan det passe det skal koste så meget?

(Og jeg kommer ikke i nogle former for problemer hvis jeg finder en anden til at lave undervognsbehandling? (Har lige lavet n sag på autobutler, og har en ide om der vil tikke tilbud ind, et godt stykke under det forhandleren vil have)...

Ser frem til at høre fra jer..:)

Thomzendk
Bilmærke og model: Kia Picanto 1,0
Postnummer: 9900

Re: Kia bestilt, nu venter vi:)

Indlæg af Thomzendk » fre 21. jun 2013 14:13

Onsdag eller Torsdag i næste uge.... :)

Blev ringet op at den er kommet til byen, nu skulle de have monteret træk, og en gang pava, og så er der bil igen....!

-godt nok svært at leve uden bil, når man er vant til at have den :)

Besvar