GPS

MPV'ernes supermodel
Besvar
S326
Bilmærke og model: Venga
Postnummer: 9440

GPS

Indlæg af S326 » fre 31. aug 2018 16:14

Jeg har fabriksmonteret GPS i min Venga. Den er nu opdateret 3 gange og der er stadig store mangler. Der er stadig de samme fejl og mangler i visning af de forskellige oplysninger, forkert hastighed, ikke eksisterende benzintanke/banker osv. Jeg var på Rømø forleden og dæmningen er ikke på kortet, (den er vist MANGE år gammel). Ved vejarbejder er teksten på engelsk, ja jeg kunne blive ved og ved. Jeg har talt med andre ejere af Kia gps og her er det nøjagtig det samme som gør sig gældende.
Kia bryster sig af at GPS bliver opdateret hvert år i syv år, så at man altid vil have en opdateret GPS, det er langtfra sandt! Jeg synes ikke at Kia og Tom Tom kan være tjent med et så dårligt produkt, det er ikke pengene vær.
Jeg har haft 3 Kia'er og er ellers ovenud tilfreds med bilerne, men GPS er en kikser.

Mortend74
Bilmærke og model: Kia venga
Postnummer: 7800

Re: GPS

Indlæg af Mortend74 » ons 19. sep 2018 10:10

Har akkurat samme problem. Havde bilen til service og opdatering af gps, men hold da op der er mangler. 🙄🙄

spip
Bilmærke og model: kia venga 5d. 1.6 126hk.
Postnummer: 8581

Indlæg af spip » fre 26. okt 2018 22:22

Ja kia er ikke de hurtigste til at opdatere GPS,en, jeg har oplevet at en ny færdig lavet motorvej var 18md.om at komme på en opdatering.

Johs
Bilmærke og model: KIA Picanto 1,0 Style Plus Eco Clim, 2 dørs Hatchback
Postnummer: 2630

Indlæg af Johs » lør 27. okt 2018 10:12

KIA køber kortet ude i byen. så det er kort leverandøren der er langsom.

Min erfaring er at kort leverandøren til det hedergangende Navingon og til Garmin, er under al kritik.
Tomtom er lynhurtige med kort opdateringer via nettet. Desværre er Tomtoms sugekobber elendige.

Sådan er der så meget, og når vi får vores løn, er der så lidt :(

Besvar