PROCEED GT lækker bil MEEN...

Fornuft og forkælelse
Besvar
Jajakobljensen
Bilmærke og model: Bmw 118d
Postnummer: 8543

PROCEED GT lækker bil MEEN...

Indlæg af Jajakobljensen » man 18. nov 2019 10:12

Hej med Jer!

Står kraftigt og overvejer om jeg skal lease Proceed GT.... Har overvejet det i lidt tid og nu er Der 50% på udbetalingen.. men alle de fejl og mangler der er skrevet her og andre steder;( har nogen af jer fortrudt?

kører i dag en bmw 118d fra 2018 dejlig bil men kedelig i forhold til GT'en hvor man får meget for pengene, men igen hvis den er fyldt med fejl.. har været ude og prøve GT'en og synes den er rigtig god men er nu i tvivl pga. Alle de fejl og mangler der står beskrevet.. selvom den leases er det irriterende med fejl! håber nogen har noget positivt;)

PFT!
Jakob

C-hjort
Bilmærke og model: Kia Ceed Sw DCT ‘19
Postnummer: 2750

Re: PROCEED GT lækker bil MEEN...

Indlæg af C-hjort » man 18. nov 2019 20:18

Hej Jakob

Nu har jeg en “almindelig” Ceed SW, og ikke en Proceed. Ligeledes har jeg kun 1,4 motoren og ikke den større 1,6. Da chassis mv. imidlertid er meget ens mellem de 2, kan det være mit besyv alligevel kan bruges.

Jeg har ikke haft mange af de problemer som nævnes i tråden. Eneste reelle “problemer” er misvisende tankmåler og en lidt for sensitiv vognbaneassistent.

Generelt er der rigtig mange fede ting ved bilen. Styretøj og undervogn gør det super, DCT spiller rigtig godt - i min optik bedre end VAGs DSG. Interiørkvalitet og fit og finish er også super på min. Sæderne er ligeledes rigtig gode og alting er generelt let betjent i bilen.

Der er dog også ting jeg ikke er helt så glad for med bilen. Den lider af en del dækstøj - her gør dækvalg dog en stor forskel. Derudover er bagsædeplads ikke helt så god som i visse konkurrenter - dog ikke et stort issue for mig.

Ville jeg købe igen? Ja, helt bestemt! Ville jeg ønske mig en Proceed GT? JA! Men der er desværre ikke helt plads til alt babygrejet :-)

Vh Christian

Jajakobljensen
Bilmærke og model: Bmw 118d
Postnummer: 8543

Re: PROCEED GT lækker bil MEEN...

Indlæg af Jajakobljensen » tirs 19. nov 2019 11:33

Mange tak for jeres input :D har nu bestilt en Proceed GT i farven track red 8)

Besvar