Erfaringer med den nye ceed SW?

Fornuft og forkælelse
Besvar
Nib
Postnummer: 7500

Erfaringer med den nye ceed SW?

Indlæg af Nib » lør 18. maj 2019 11:56

Hvad har folk af erfaringer med den nye KIA ceed SW?

Jeg skal skifte bil i år, og forventer at gøre det med SWéren med en 1,6 diesel på 136hk

Det eneste tilkøb jeg regner med at lave er fuld LED pakke

FrederikHansen
Postnummer: 2400

Re: Erfaringer med den nye ceed SW?

Indlæg af FrederikHansen » lør 18. maj 2019 20:49

Vi har hentes vores Kia Ceed SW intro edition 1.4 DCT i mandags, og den er bare kanon på alle parameter, det er ligefør jeg vove at det er den bedste bil jeg har haft, kommer fra VAG.

Allan_5260
Bilmærke og model: Kia Ceed 1.4 SW Intro Edition
Postnummer: 5250
Geografisk sted: Dyrup, Odense SV

Re: Erfaringer med den nye ceed SW?

Indlæg af Allan_5260 » søn 19. maj 2019 22:35

Jeg har også en 1.4 SW Intro Edition og er meget tilfreds. Jeg kommer så fra en Picanto så har ikke meget at sammenligne med.
Jeg har haft den ca. 2 måneder og kørt omkring 4000km.
Det eneste jeg fortryder, er at jeg ikke tog med DCT.

Det der irriterer mig mest er at jeg ikke kan trille 5m frem uden at skulle have sele på. Det er lidt træls på lossepladsen el.lign hvor den kort skal flyttes.
At deaktivere låsene på knappen inde fra bilen, har jeg stadig ikke lært. Nogle gange 1 tryk og nogle gange 2. Men det er nok mig.
Navigationen drillede mig også en del i Tyskland, hvor den mente jeg skulle på nogle mærkelige afstikkere stedet for at fortsætte på autobahn. Sikkert for at undgå kø, men ville så have mig på veje der var afspærrede eller lukkede. Endte med +30min på en 4 timers tur.

Når det så er sagt, er jeg rigtig glad for købet og for mit vedkommende vandt den (og vinder stadig) over Peugeot 308 og Ford Focus. Jeg er især glad for responstiden på touchskærmen og de skjulte rum omme bagi. Generelt en lækker bil :)
Kia Picanto 1,0 Motion Plus
Bright Silver

Besvar