Lorte Forum

Gæster er her velkomne til at komme med kommentarer til Kia Danmark, Kia modeller eller kiaklub.dk.
Besvar
jacoform
Bilmærke og model: kia ceed sw
Postnummer: 8000

Lorte Forum

Indlæg af jacoform » lør 24. mar 2012 13:19

Der er ingen der ved en skid herinde.
Antalllet af ubesvarede tråde er højere end på noget forum jeg nogensinde har set.
Enten er folk skide ligeglade med andres problemer og spørgsmål, ellers er folk herinde bare egoistiske.

ligemeget hvordan man drejer den er det her da virkelig et møg forum.

martinlarsen
Bilmærke og model: Kia Cee'd SW 1,6 CRDI 115hk Active Ã¥rg 2011 Sirius silver
Bilgalleri-profil: www.bilgalleri.dk/gal_visbil.aspx?ID=218732
Postnummer: 9600
Geografisk sted: Aars
Kontakt:

Re: Lorte Forum

Indlæg af martinlarsen » lør 24. mar 2012 15:43

Hej

Jeg giver dig ret, der er lidt dødt, ihvertfald på Ceed forummet.
Jeg tror at det hænger lidt sammen med at Kia typisk er en bil der købes af folk der ikke interessere sig et klap for biler.
Jo lidt i starten når bilen skal købes er der lidt interesse om emnet, men når bilen står hjemme i carporten og nyhedens interesse har lagt sig lidt, ja så er det de sædvanlige hobbyer der træder frem igen.
Andre bilmærker som f.eks Vw,Bmw,Alfa mm har typisk entuastisk ejer, hvilken man tydelige kan se på deres debatforummet som er meget aktivt, et godt eksempel er http://www.vagcars.dk

Der er også mest focus på forummet når modellen er ny, prøv at tjekke Picanto/Rio forummet, der sker pt en del debat, og hvis du går ind på Ceed forummet og går tilbage til 2007-08, så er der også meget debat samt hurtige svar.
Jeg er selv bilentuast og ejer 1en 1 år gammel Kia Ceed SW, så jeg er en af dem der savner noget mere liv inde på Ceed forummet, jeg startede f.eks 3 nye tråde i Torsdags og det er yderst begrænset hvad der har været af respons. Jeg er efterhånden begyndt at bruge mere og mere tid på det svenske Ceed forum, samt det europæiske kia forum, der sker der noget mere. Men det er da lidt træls at man skal til udlandet.

Det kan også skyldes at der aldrig er noget galt med en Kia?? :D :D :D

http://www.kiacarclub.se/

http://www.kia-forums.com/

mvh
Martin
Kia Cee*d SW 1,6 CRDI Active 115hk årg 3/2011, med org fartpilot,speedlimiter, supervision cluster, Sirius silver,Brink fast anhængertræk med 13polet stik
Adria altea 542 pk årgang 2014
http://www.bilgalleri.dk/gal_visbil.aspx?ID=218732

viperfreak
Bilmærke og model: Kia Sephia FB 1,5 16v LS Hatchback
Postnummer: 6920
Geografisk sted: Videbæk, Vestjylland

Indlæg af viperfreak » lør 24. mar 2012 18:24

Personligt læser jeg kun de tråde der handler om min model samt dem der ikke-model bestemt.
Og så svarer jeg hvis jeg kan hjælpe...
Kia Sephia FB 1,5 16v LS Hatchback

Brugeravatar
kiaklub
Site Admin
Bilmærke og model: Kia Sportage 1,6 CRDI Advance 2019
Facebook profil: https://www.facebook.com/kiaklubdk/
Postnummer: 2300
Geografisk sted: Ørestad, København
Kontakt:

Indlæg af kiaklub » tirs 27. mar 2012 09:47

Hej jacoform,
Ja, nogen er bare egoistiske.
F.eks melder sig ind, skriver det samme indlæg to gange om en ulovlig modifikation, som sælgeren af bilen fraråder, og to dage efter sviner forum'et til, fordi der ikke er nogen, der har haft lyst til at stå frem med deres erfaringer med ulovlig modifikation af bilen.

Send mig dit kontonummer, så får du alle dine penge igen. :)

Istedet kunne du, mens du ventede på svar, have undersøgt lidt selv, og derefter skrevet, hvad du havde fundet ud af, efter at have konstateret, at der tilsyneladende ikke var nogen, der vidste noget om emnet eller havde lyst til at stå frem med det. Der kommer kun det liv i forum'et, som brugerne kommer med.

Jeg er kun en simpel Kia-ejer, der startede forum'et, da jeg selv købte en Kia og ikke kunne finde noget aktivt forum i Danmark, der specifikt handlede om Kia.

Hvis du selv har nogen gode idéer til, hvordan forumet kan blive mere aktivt, er du velkommen til at engagere dig. Selv bruger jeg tid og penge nok på bare at holde siden kørende.

Haderslev
Bilmærke og model: ProCee'd 1.6 CRDI Sport + Picanto 1,0 Exclusive
Bilgalleri-profil: http://www.bilgalleri.dk/gal_visbil.aspx?ID=234704
Postnummer: 6100

Indlæg af Haderslev » tors 5. sep 2013 15:41

Jamez99 skrev:godt jeg gjorde nogle forskning og også drøfte dette med nogle af mine venner, og efter at vi konkludere resultat der er mulighed for at ændre nogle måde at arbejde med denne situation er ingen klasser du skal prøve en anden end
Hurra.... det skal fejres. Her må være sat et rekord i sort tale (skrift), men er der nogen der kan gætte sig til hvad budskabet er?
Senest rettet af Haderslev ons 18. sep 2013 19:50, rettet i alt 1 gang.
Pro Cee'd 1,6 crdi Sport:
Sortmetallic, Fartpilot, Aftageligt træk, 16" aluvinterhjul

Picanto 1,0 exclusive 5-dørs:
Sortmetallic, Fartpilot, Aftageligt træk, Vinteralufælge, Dobbelt rørhale, Alupedaler og -indstigningslister, Opgraderet stereo

MortenHj
Bilmærke og model: Kia Soul 2012 1.6 CRDI Active
Postnummer: 2670
Geografisk sted: Vestegnen, Sjælland

Indlæg af MortenHj » lør 14. sep 2013 10:33

Haderslev skrev:
Jamez99 skrev:godt jeg gjorde nogle forskning og også drøfte dette med nogle af mine venner, og efter at vi konkludere resultat der er mulighed for at ændre nogle måde at arbejde med denne situation er ingen klasser du skal prøve en anden end
Hurra.... det skal fejres. Her må være sat et rekord i sort tale (skrift), men er der noget der kan gætte sig til hvad budskabet er?
Nej jeg melder pas

frants64
Bilmærke og model: Pro Cee'd Sport 128
Postnummer: 2640

Indlæg af frants64 » fre 14. feb 2014 10:20

Jeg vil ikke kalde det et lorte forum, har selv fået megen god info her, og....... tadaaaa....

:P :P Har lige hørt at der ryddes op i alt det spam snart :P :P

vh
Frants

Losty_

Indlæg af Losty_ » fre 21. feb 2014 08:56

Vil godt give dig ret i at det ikke er der mest spruldende forum i forhold til andre mærker. Men som skrevet tidligere, så er det formentlig ikke store bilnørder der primært køber en Kia, men den fornuftige familie der skal bruge en god og billig bil til transport - og ikke så meget andet. Dog er der håb for at det nye design tiltrækker et lidt yngre publikum (internet generationen). Jeg vil ihvertfald gøre mit bedste for at svare på spørgsmål omkring den nye cee'd :)

SJms
Bilmærke og model: Kia
Postnummer: 6000

Indlæg af SJms » man 20. aug 2018 17:16

Tror folk generelt bare er nysgerrige, derfor er det ikke sikkert de har ekspert viden indenfor KIA.

Man kan ikke altid Regne med at indholdet er til UG. Så man skal nok bare sortere det der er irrelevant fra, og tage de forskellige kommentarer med et gran salt :)

Vh Søren

https://www.pudsprodukter.dk/

Brugeravatar
Kia T2
Bilmærke og model: Kia Sportage 1,7 CRDI Advance Edition 2017
Postnummer: 9800

Indlæg af Kia T2 » man 20. aug 2018 18:48

Det er blevet beder nu siden der er komme nye folk til, og med opdatering så det virker mere stabilt nu.. men jeg tror at hvis vi kunne få nogle Kia forhandler med her på siden, til at kunne give nogle gode svar når der er nogle tekniske spørgsmål.. og måske også ville lave nogle små konkurrencer så kunne det blive rigtig godt.. man kunne måske rette en henvendelse til den danske Kia importør om det var interesseret i at deltage her på Kiaklub :mrgreen:

SJms skrev:
man 20. aug 2018 17:16
Tror folk generelt bare er nysgerrige, derfor er det ikke sikkert de har ekspert viden indenfor KIA.

Man kan ikke altid Regne med at indholdet er til UG. Så man skal nok bare sortere det der er irrelevant fra, og tage de forskellige kommentarer med et gran salt :)

Vh Søren

https://www.pudsprodukter.dk/
Mine biler:
Kia Sportage 1,7 CRDI Advance Edition 2017
Kia Picanto 1,0 Attraction 2019
Tidligere biler:
Kia Cerato 1,6 LX 5D 2005
Kia Sephia 1,5 GTX 1998
Renault Scenic 1,5 DCI 2011

Besvar