Aktivere ens konto?

Gæster er her velkomne til at komme med kommentarer til Kia Danmark, Kia modeller eller kiaklub.dk.
Besvar
MLJ

Aktivere ens konto?

Indlæg af MLJ » man 15. okt 2007 20:43

Hej Kiaklub

Vil lige høre hvor langtid der går før man får aktiveret sin konto efter tilmelding?
Jeg tilmeldte mig d. 14/10-2007 kl. 21:40. Og min konto er ikke blevet aktiveret endnu :-(

Hvis jeg prøver og skrive det brugernavn her i tråden som jeg har tilmeldt mig med.
Så får jeg denne besked. ( Det indtastede brugernavn er allerede i brug, vælg venligst et andet.)

Og hvis jeg prøver og logge ind så får jeg denne besked. (Det angivne brugernavn er i øjeblikket ikke aktivt. Kontakt venligst en boardadministrator, hvis du har problemer med at aktivere din konto.)

Så nu prøver jeg med MLJ

Hilsen
En snart ny Kia Cee'd ejere :-)

Michal J

Brugeravatar
kiaklub
Site Admin
Bilmærke og model: Kia Sportage 1,6 CRDI Advance 2019
Facebook profil: https://www.facebook.com/kiaklubdk/
Postnummer: 2300
Geografisk sted: Ørestad, København
Kontakt:

Re: Aktivere ens konto?

Indlæg af kiaklub » søn 21. okt 2007 17:12

Hej Michal (og de øvrige, der har tilmeldt sig i efterårsferien),
Vi er nogen stykker af administratorerne, der har været "ramt" af efterårsferie, så det har været småt med vores deltagelse i diverse forum og i administrationen.

Hvis nogen har forsøgt sig flere gange (og det ser det ud til, at du måske har gjort?) så sig lige til, så sletter jeg de overflødige konti.

Mvh
Søren

Michal J

Indlæg af Michal J » søn 21. okt 2007 19:45

Jeg lavede en konto med navn. MLJ som jeg skrev i første indlæg.
Den må du gerne slette.

1200

Indlæg af 1200 » tirs 6. jan 2015 20:03

Hej

Var det ikke snart en ide at få nogle aktive administratorer på dette forum? Ellers så luk dog det dog ned.
Det er da håbløst at det skal tage så lang tid at blive godkendt eller afvist.
Har man mistet interessen burde man overgive adminstator rettigheder til nogen der har tid og lyst, andet er useriøst.
Bare min mening.

Mvh
Jan

Besvar